Vagnen är här!!

Idag var jag hos sjukgymnasten och testade foglossningsbälte och fick träningsövningar för min rygg. Jag har en mild form av scolios, och ryggen gillar inte att vara gravid kan jag ju säga.. Väldigt bra tjej jag gick till iallafall, hon såg att min ryggrad va s-formad bara när jag gick fram och tillbaka framför henne. Inte som när jag va gravid med Jesper och nästan fick tvinga sjukgymnasten att faktiskt kolla på ryggen ordentligt och inte bara ge mig en hög med papper på övningar. Hon böjde och klämde även en massa på mina höfter så nu vet jag att det är vänster bakre fog jag har problem med, så nu kan jag försöka lindra det också. Känns jättebra!

När jag kom hem från sjukgymnasten så låg det tre avier i brevlådan, posten hade varit där och försökt lämna vagnen men det hade inte varit någon hemma. Istället stod det att jag skulle kunna hämta paketen imorgon efter 16 på Ica (??), stackars Ica att behöva ta emot en tvillingvagn med diverse tillbehör. Så jäkla typiskt när jag bara var borta en timme. Men det fanns inget att göra åt det, så jag gick hem till syrran (som passade Jesper) och åt myslunch där. När vi kom hem igen och Jesper precis somnat så ringde posten och då hade föraren lämnat ut nästan alla paket och när han såg vilka tre paket det var som var mina så förstod han att han inte kunde lämna de på Ica haha. Så han frågade om jag va hemma så han kunde komma och lämna paketen direkt. JAAAA!


Wihoo!
Kändes som julafton ;)



Kändes lite tidigt att bygga ihop den till tvillingliggvagn, så jag byggde den som mono sittvagn så länge så får Jesper använda den i sommar. Ja om jag kan tvinga ner honom i den, han är en riktig vagnvägrare nu, vägrade till och med provsitta när jag skulle fotografera. "Nej nej mamma" säger han och håller upp sin lilla hand och gör stopptecken, min sötis haha.

Så nu måste jag bara göra mig av med Bugaboo Buffalon för både en Buffalo och en Donkey känns kanske lite väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0