Trött!

Ja trött är bara förnamnet av vad jag är.. Började dagen med inskolning mellan 9.30-12.30. Sen hem en timme och byta om och packa ihop Jespers skötväska, sen kom mamma för hon skulle passa Jesper mesans jag och Mattias åkte till Höganäs och gick på en föräldrautbildning speciellt för tvillingföräldrar. Tyckte vi fick väldigt mycket information, så nu är jag om möjligt ännuer skräckslagen än innan haha. Det enda de bjöd på under kursen lite mackor, hallå hur tänkte de där?!? En 4,5h lång kurs (15.00-19.30) med bara tvillinggravida och de bjöd på lite mackor.. Kan ju lugnt säga att jag va vrålhungrig efter kursen. 

Sen köra lite mer än en timme från Höganäs tillbaka till Svedala och sen direkt köra till en student. Äta och va social där, sen släpa med en övertrött Jesper som vägrade gå själv till bilen, hem och natta honom, hänga tvätten.. Sen la jag mig på sängen och har inte flyttat mig därifrån. Är helt slut i kroppen, både foglossning och ont i ryggen och en massa sammandragningar på det. Tyckte så synd om mig själv så jag la mig och grinade en stund haha. Sen kändes det pyttelite bättre ;)

Världens längsta klagoinlägg. Det är inte alltid lätt att va gravid.. Haha!


Några pussar och kramar och svaret jaaa på frågan "älskar du mamma" så smälter hjärtat och jag glömmer allt skrik och bråk 

Kommentarer
Postat av: Faster

Klart du ska klaga! Här kommer massor med omtanke och medlidande ❤️😘❤️😘
Och du, du måste bli bättre på att be om hjälp! Lova det! ❤️❤️❤️ Vi har sommarlov nu 😊😊

2014-06-13 @ 11:50:56
Postat av: Mamma

Du kunde sagt något så hade vi följt med dig hem. Så brått hade vi inte hem att vi inte kunde hjälpt dig in i huset.

2014-06-13 @ 13:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0