Varför kan jag inte va sur på er?!?

Gjorde två beställningar på Campadre innan jul, en med ett par UGGs till Jesper och en med en Ralph Lauren tröja till Mattias. Ingen av ordrarna lyckades Campadre leverera, som kompensation fick jag 100kr till godo.. Lite missnöjd kan man ju säga!
 
Så då tänkte jag att nä, nu tänker jag minsann inte beställa hos dem fler gånger! Men de är helt enkelt för bra för att jag ska kunna låta bli haha. Just nu har de en massa bra kampanjer ute, t.ex. på Geggamoja, Gant Home, Jofama och Casall.
 
 
De här träninsbyxorna från Casall klickade jga hem. Jag betalade 218kr istället för 699kr som de kostar hos Casall.se eller 799kr som de kostar hos nelly.com.. Bra pris!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket klipp! Tråkigt dock när leveranserna är sisådär, så himla tråkigt att vänta på något när man vill ha det NU!:-)

2014-01-29 @ 12:10:42
URL: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0