Långt mellan inläggen

Ja den senaste tiden har det varit långt mellan inläggen, vardagen är igång igen och tiden går fort. Jag blir inte färdig till att sätta mig och blogga.. Här kommer iallafall en liten uppdatering på vad vi hittar på med.








Som vanligt äter vi massor, känns som att jag bor i köket ibland haha

Vi myser

Vi leker

Vi busar och bakar lite

Och vi städar..

Och vi gör massa andra saker också, jag tränar, Mattias tränar, Jesper ska gå på simskola. gymnastik och öppna förskolan. Samtidigt jobbar Mattias väldigt mycket och jag pluggar på distans. Ja dagarna går i ett alltså. Ska dock försöka bli bättre på att blogga, jag har bilder från alla julfirande som jag tänkt visa er 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0