Julafton

 
 
 
Försökte få till en fin bild på mig och Jesper innan vi körde hem till mina föräldrar.. Som ni ser så behöver vi bättre kamera (fotade med iphonen) och vi behöver öva på våra poser.. På sista bilden är vi iallafall lika, vilket vi aldrig annars är.
 
 
Granen stod så grön och grann i stugan..
 
 
 
 
Några försök till en familjebild, åter igen.. vi behöver öva på våra poser
 
 
En som däremot inte behöver öva på poserna är Carl (min lillebror), här har vi en som lägger huvudet på sne och får fram sammetsblicken så fort en kamera är i närheten hehe
 
Så här såg middagen ut:
 
 
Till förrätt blev det toast med avokade, räkor, rom och creme fraiche.
 
 
Till varmrätt blev det kalkon (men den glömde jag såklart att fotografera) och till efterrätt serverades det citronfromage. Det va väldigt populärt hos den här lille herren
 
 
 
Efter middagen så diskades allt undan och sen va det dags för tomten att komma..
 
 
Hundarna kände igen sin husse ;)
 
 
Jesper va lite skeptisk men absolut inte rädd, tomten lät ju precis som morfar och han hade presenter med sig. Perfekt ju!
 
 
 
 
 Jesper fick galet mycket paket och öppnade några på julafton, men sen ville han hellre leka än öppna paket. Så när han på annandagen (!!) fortfarande inte velat öppna alla paketen så öppnade vi de sista.
Tack för alla fina presenter! Jesper är mer än nöjd :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina familjen!:-)

Svar: Tack! :) Kram
Annie

2014-01-26 @ 23:27:59
URL: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0