Gott om tid

Ja nu kan jag inte skylla på att jag inte har tid att blogga.. På ultraljudet i onsdags förra veckan så upptäckte läkaren att livmodertappen förkortats från 35mm till 18mm så vi blev skickade direkt till KK och prenatalavdelningen i Malmö. Väl där så blev det ctg, ultraljud och lite prover, jag slapp bli inlagd (YES!!) men jag blev ordinerad vila och soff-/sängläge. Så medan Jesper och Mattias har varit på inskolning på förskolan mån-ons så har jag bara legat på soffan och hittat på lugna aktiviteter så som kolla på tv, sticka, surfa och internetshoppa ;)
 
Imorgon fortsätter inskolningen och Jesper ska förhoppningsvis klara att vara där hela dagen själv. Det blir säkert inga problem, han verkar tycka det är jättekul! Och sen hämtar Mattias syster honom eftersom jag ska på en ny koll på KK och Mattias ska följa med mig. Så håll tummarna för att vilan har gjort nytta och tappen inte har förkortats ännu mer, jag vill gärna slippa kortisonsprutor och att bli inlagd..
 
 
När man bara får vila så måste man ju roa sig med något..
Håller på att virka två filtar till vagnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0