Fick OK!

Idag har vi varit på en ny koll inne på KK i Malmö. Vid kollen i fredags var tappen 18mm och idag fick de den till ca 16-18mm, så de räknade det som att inget hänt. Jätteskönt! Så jag ska fortsätta vila och jag får fortsätta vara hemma, bra nyheter alltså. Läkaren sa att om inget mer händer så får jag fortsätta att vila hemma i fem veckor och sen får jag börja röra mig lite mer för då gör det inget om det skulle starta igång. Shit alltså! Fem veckor är ju ingenting, men jag hoppas iallafall att jag får gå minst fem veckor till. Såklart slipper man gärna flera veckor på neo.. Så fortsatt vila och en ny koll på torsdag nästa vecka är dagens dom :)
 
Till något helt annat.. Idag kom den nya skötbädden jag beställt. Beställde en ljusblå/vit randig från NG baby för att jag tyckte färgen va så fin, men nu velar jag.. som vanligt haha. Det hade kanske varit mer praktiskt med en avtorkbar skötbädd, men de är ju så plastiga och kalla. Kanske inte så kul för bebisarna att vakna mitt i natten och bli lagda på en plastig kall skötbädd? Då lär de vakna till mer än vad vi vill mitt i natten..
 
 
 
Den här skötbädden har jag beställt, kudden känns onödig men frottéunderlägget verkar praktiskt med tanke på att skötbädden inte är avtorkningsbar. Så kan jag bara köpa några billiga vita handdukar på ikea och sy några extra underlägg. Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

När ni va små fanns det bara kalla plastskötbäddar så man fick lägga en frotté handduk under er. Lätt att byta om det blev kladdigt. Eftersom Sara tycker att vi har för många handdukar så kan du ju få några av oss ;)

Svar: Haha perfekt! ;)
Annie

2014-08-14 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0