Farmor 85 år

För några veckor sedan firade vi min farmor som fyllde 85 år, tänkte bjuda på några bilder från en extremt varm och solig eftermiddag på Skryllegården.
 
 
Här har vi födelsedagsgrisen :)
 
Först blev det lunch och tårta inne i restaurangen. Med sång för grisen och en massa prat med kusiner, kusinbarn och andra släktingar som man träffar väldigt sällan.
 
 
Jag och min syster har ganska olika stil ja ;)
 
 
Min lillebror Carl är väldigt poppis hos Jesper.
Stor lycka hos Jesper när morbror ville med till lekplatsen
 
 
Inte lätt att hålla koll på en tvååring och facebook samtidigt ;)
 
 
Efter lunchen så blev det vin, bubbelvatten och melon i skuggan under några träd. En väldigt mysig eftermiddag trots att värmen va riktigt jobbig och jag kände mig svimfärdigt flera gånger. Tur man har så underbar familj som underhöll Jesper när jag inte orkade.
 
 
En bild på mig och mina tre syskon.
Tror inte man hade kunnat gissa att vi va syskon om man inte visste, vi har alltid fått höra att vi är väldigt olika :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0