Tisdag

Jesper är fortfarande förkyld så vi har haft ännu en hemmadag, känns som vi jämt är sjuka. När det är dags för honom att börja på förskola så kommer han redan ha haft alla sjukdomar som går..
 
Iallafall, bara för att man är sjuk så kan man inte sitta inne hela dagen. Så jag snörade på mig mina nya skor och begav mig ut på en lååång powerwalk, trodde jag.. Yoshi skällde på allt och skulle springa framför vagnen hela tiden vilket resulterade i att han trasslade in kopplet i hjulen flera gånger och Jesper skrek hela tiden om han inte fick hålla i mina nycklar och i Yoshis koppel. Vi va ute och gick i ca 20 min sen gick vi HEM! Får ut och gå på kvällen utan barn och hund istället.
 
Fina är de iallafall!
Tack mamma och pappa för födelsedagspresenten :)
 
 
Så här såg middagen ut igår, så kan det gå när man inte orkar laga mat.
Det kompenserade vi idag genom att laga kalops i 2,5h. Jag tyckte inte det blev så bra, men Mattias sa att han tyckte det va gott och Jesper mmm:ade och skrattade och åt faktiskt två portioner. Då blev jag lite mallig hehe
 
 
 

Kommentarer
Postat av: frida

Mums!

2013-09-04 @ 07:40:27
URL: http://www.mystyle.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0