Höst = inredning

Hösten för mig innebär mycket inredande och fixande hemma. Nu vill jag ha det mysigt inne så att man bara kan njuta av de gråa dagarna. Eftersom Jesper, Yoshi och Mattias sover så passar jag på att surfa runt lite. Det är farligt att sitta och surfa själv, igår blev det två skivor till Jesper som klickades hem. Ska försöka att inte klicka hem något ikväll, men jag har hittat lite jag hade velat ha till badrummet där uppe. Ett rum som jag inte brukar lägga så mycket energi på annars.
 
 
 
Både handdukarna och badrumsmattan kommer från Åhlens.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag instämmer! Hösten är verkligen en perfekt tid för inredning och förnyelse!:-)

2013-09-03 @ 20:57:10
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0