Magiska år

Satt och kollade på lite gamla bilder och blev lite bölig. Tänk så fina år jag och Mattias haft tillsammans och så mycket vi hunnit med under åren. Nu har vi ju inte varit tillsammans i jättemånga år, men fem iallafall :)
 

 
Vem kunde tro att de här två skulle bli ett par ;)
Bilderna är från den helgen vi blev tillsammans, offroad meet på High Chaparral 2008

 
Vi va i vackra Jämtland och pullsade i snön och åkte skidor både nyår 08/09 och påsken 09.
 
 
Augusti 09 gick flyttlasset till Jönköping och vi blev sambos på riktigt ♡
 
Mycket skulle inhandlas när vi blev sambos (i vårt gräsliga kök)
 
Vi bodde bara i Jönköping från augusti 2009 till mars 2010, men vi hade riktigt roligt och träffade en hel del roligt folk. Jag älskar fortfarande Jönköping och vi åker fortfarande dit ibland, i våras var vi där på en weekend bara jag och Mattias. Vandrade runt Munksjön, gick i affärer både i centrum och på A6, åt på våra gamla restauranger och bara hade det mysigt. Varför ska Jönköping ligga så himla långt bort, det är den mysigaste staden jag vet. Hade gärna bott där igen!
 
 
Vi flyttade till Skåne 2010
 
 
Och sen flyttade Yoshi hem till oss, här va han bara en liten plutt ♡
 
 
Det fixades Babyshower 2011
 
Och kort där efter (eller kort och kort.. 11 dagar över tiden), så föddes Fannys underbara lilla Olivia
 
Nästan precis ett år efter fixades det Babyshower igen. Denna gången va jag dock inte med och fixade utan det va jag som blev överraskad ♡
 
 
Bara några dagar innan han föddes
 
Bara några timmar gammal.. Jesper 120607 ♡
 
 
Det underbaraste året av alla är första året med Jesper
 
Olivia 2 år och Jesper 1 år
 
 
Hade kunnat lägga upp tusentals bilder från våra fem år tillsammans, men det ska ni få slipp!
Fem år med både med- och motgångar, hoppas det blir minst fem till (fast mest med medgångar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0