En in, en ut

Idag startade vi dagen med en stressig morgon. Jesper vaknade först kl 6, men eftersom han varit uppe till halv tio kvällen innan så tyckte jag att han kanske inte riktigt sovit färdigt. Han fick en flaska välling och efter en stund så somnade han faktiskt om. Sen sov han til kl 9!! Inte utropstecken för att det är sova länge för det händer att han sover så länge, utan för att vi skulle vara hos Alexandra på lekträff halv tio. Upp och stressa på kläder och äta frukost, sen skulle hunden ut, vi skulle till ica och Jesper samarbetade inte alls. Så vi kom inte till Alexandra förrän halv elva, bättre sent än aldrig iallafall ;)
 
Efter några timmar av fika och lek så gick vi hem för att vila middag, Jesper somnade i vagnen så direkt när vi kom hem så tog jag med Yoshi ut på en promenad. När vi kom hem så skulle jag städa, göra i ordning kläder jag sålt på tradera och bara få massor gjort. Men Jesper tyckte annorlunda, han vaknade när vi hade varit hemma i tio minuter.. Eftersom Jesper ändå vaknat så fick min syrra komma hit och passa honom i tio minter (hon bort tvärs över gården), medan jag körde och hämtade den här:
 
Jespers nya vrålåk, en Stokke Scoot.
Den är sååå himla fin, jag är supernöjd!
 

Mattias tycker "en in, en ut" så därför får jag nu sälja vårt lilla Bee.
 
Så om någon behöver en vagn/sulky/extravagn så kan ni köpa denna skönhet ;)
 

Kvällen har jag spenderat med att kolla på Svenska Hollywoodfruar och äta mörk choklad med havssalt (och så klart beundrat den nya vagnen ;) Mattias jobbar sent så han kommer inte hem förrän någon gång vid midnatt, himla tråkigt att sitta själv och jag har verkligen fått anstränga mig för att inte klicka hem en helt ny garderob till Jesper. Hoppas de betalar dig bra Mattias för det blir dyrt när du jobbar över ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh ny vagn, vad roligt! ska bli kul att läsa hur den är!!

Mitt jeanstips... utan tvekan de här...http://www.hm.com/se/subdepartment/KIDS?Nr=4294944556#page=2&Nr=4294944556
nästan bara dem jag använder på hugo, (ja nu har jag nog använt dem ltie mkt, för det har gått hål på knät, men nya är beställda ;) snygga, och SJUKT mjuka!! och jäkligt bra pris! full pott!

Svar: Ja hittills har jag bara kört runt i vardagsrummet, ska testa den mer i helgen!
Tack för att du tipsa men länken fungerade inte, är det de som heter slim?
Annie

2013-10-17 @ 21:11:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Ellenojag

Jajamen de som heter slim!! Galet mjuka inte alls hårda som jeans lätt kan bli, grymt häng också ;)

2013-10-17 @ 23:12:53
URL: http://Ellenojag.bligspot.se
Postat av: Yohannas.se

Hur mkt begär du för ditt Bee?

Svar: 3500kr eller bud. Vill gärna bli av med den, det börjar bli trångt här hemma ;)
Annie

2013-10-21 @ 12:50:12
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0