Äntligen!

Äntligen tog jag tag i och beställde ett par höstskor till Jesper. Det börjar ju bli väldigt kallt med sneakers, iofs har han haft tjocka strumpor i, men de står ju inte emot väta. Men klick klick på babyshop så va det problemet löst!
 
De här från Kavat blev det.
De ska stå emot väta bra och de är fleecefodrade, perfekt!
Nu ska jag bara lyckas bestämma mig för vilka skor han ska ha i vinter för det är ju snart dags för vinterskor.. Mattias är i Vansbro och jobbar tills på fredag och där har de redan snö!! Jag är iallafall inne på ett par Kavat Björn och ett par Uggs.. Låter det som ok vinterskor? Någon som har något tips eller annan input på skovalen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det har snöat i klövsjö idag. Igår hade vi sju minus idag runt nollan. Hörde att det var lite varmare hemma. Morfar köpte också vinterstövlar :D

2013-10-22 @ 17:10:15
Postat av: Pernilla

Superfina! Astrid har fått vinterskor från Vincent och Viking. Kunde inte välja så det fick bli två :-)

Svar: Fick sms från min mamma innan och nu har Jesper tydligen vinterskor från Kuoma haha. Får se vilka det mer blir :) Varför valde ni just de två märkena? Och har ni köpt overall än? Jag hade ju köpt en ljusblå från didriksson, men när Jesper invigde den idag så tyckte jag att den kändes liten, måste nog ha en till som är större..
Annie

2013-10-22 @ 21:46:37
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Jennica - blivande tvåbarnsmamma

oj vad sent ni köper höstskor :) vi har redan fått börja använda vinterskorna på sonen, haha. vi har det kallt här i umeå med andra ord :D

Svar: Haha ja nu är jag ju iofs sent på det, men idag har vi 14 grader här i Skåne. Så han har klarat sig med sneakers, bara jobbigt när det är blött :)
Annie

2013-10-23 @ 14:10:07
URL: http://mammajennica.se
Postat av: Faster

Det viktigaste med vinterstövlar för små upptäckare är att det går att spänna ordentligt kring vristen. De får absolut inte gå att "krypa ur". Superfit eller Viking brukar ha bra och tighta vinterstövlar :-) Kavats kardborrar brukar inte hålla så bra när barnet böjer foten.

Svar: Mamma och pappa har köpt vinterstövlar från Kuoma, får se hur de är.. :)
Annie

2013-10-24 @ 15:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0