Vellingeblomman

Första besöket i tomtebyn är gjort! Titta på en massa tomtar och äta lunch i den lilla restaurangen, mysigt! Men jag och Jesper ska dit i veckan igen men min mamma, Mattias va ju inte så pigg på att kolla tomtar så det blev ett snabbt besök. Ska bli kul att åka dit med min mamma för hon älskar julen lika mycket som jag (om inte mer). Köpte fyra pepparkaksformar och en påse bilar. Kändes lite konstigt att köpa julsaker, kan inte riktigt ta in att julen snart är här!


Det blev Stokken som fick följa med idag, liten och smidig ❤


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så mysigt! Jag kan tänka mig att ni hade det roligt! Kram!❤

Svar: Ja jättemysigt! Har du varit där när de har julutställningen? (vet inte var du bor riktigt hihi) Kram
Annie

2013-11-03 @ 17:47:28
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Amanda

Ja! Men det var två år sedan sist, detta året måste vi verkligen besöka Vellingeblomman med Viggo!:-)
Kram!❤

Svar: Ja gör det! Va verkligen jättemysigt att kolla på alla tomtar med Jesper ❤ kram
Annie

2013-11-03 @ 19:28:53
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Mormor

Suck :(
Hade gärna åkt med er men läkarbesök går före. Hoppas bara att "hästkuren" han får nu fungerar.
Ja när vi åker till vellingeblomman så stressar vi inte, det tar flera timmar att titta på tomtar och hus och fika.
Och vi måste ju ladda så vi är på topp när vi åker till Tyskland

2013-11-03 @ 20:26:41
Postat av: ellenojag

Tack vad gullig du är, tycker själv att garderoben är lika tråkig varje morgon haha! man blir aldrig nöjd :)

Men Mattias då, Vellinge Blomman tar låååång tid ;) undrar hur många besök det blir för oss där den här säsongen, förra året var vi nog där nästan en gång varje vecka haha

Svar: Tycker din garderob fantastisk varje dag ;) Men nä man blir väl aldrig nöjd, så är det med det mesta (prylgalen som man är..)

Ja han förstår sig helt enkelt inte på Vellinge blomman! Blev några besök för mig också förra året, dock inte en gång i veckan haha
Annie

2013-11-04 @ 22:31:44
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0