Farligt farligt

Igår kväll somnade Jesper halv åtta.. och Mattias halv nio.. Det är farligt att sitta själv en hel kväll när det inte går något bra alls på tv. Så igår blev Jesper ett par skor rikare, men man kan väl inte ha förmånga par skor?! Synd bara att det alltid är Jesper som får nya skor, han har väl snart fler än jag har..
 
Ett par Kavat Björn blev det.
 
Tror det blir perfekt med de här skorna och stövlarna från Kuoma, så har han att byta med om han skulle bli blöt om fötterna. Sen vill jag ju gärna köpa ett par Uggs till honom (bara för att de är så söta), men jag är lite kluven, tål de någon väta alls? Tanken är att han skulle ha de som lite "finskor", alltså om man ska på middag eller kalas osv, tillfällen där han inte rullar runt på marken hehe. Men vissa vintrar är ju väldigt blöta och jag vill inte att de ska bli förstörda bara han sätter foten utanför dörren..

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Supersnygga! och vilken fin header du har fått!!

Svar: Tack! Hade tråkigt så jag roade mig i photoshop, men det känns lite konstigt att ha bilder där Jesper är så liten. Stor kille nu ju!
Annie

2013-11-11 @ 11:45:46
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Amanda

ÅH så söta!!:-)

2013-11-11 @ 12:30:54
URL: http://Aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0