Trädgrådshäng

Hitta Tupperware-prylen.. de kunde man kört tävling på i det förra inlägget, såg att det är Tupperwareprylar på 4 av de 8 bilderna; ja.. jag har sålt Tupperware innan ;)
 
Men nu va det inte det jag skulle skriva om.. Trädgårdshäng va det ju! Det har blivit väldigt mycket häng i trädgården, även om den är miniliten så är det så skönt att ha en liten plätt iallafall. Nu när det är varmt och skönt så äter vi frukost ute nästan varje dag. Som sagt, skönt med en liten trädgård men jag kan ändå inte låta bli att drömma mig bort till den dag vi har ett eget hus. Vill vill vill! Och vi sparar allt vi kan så snart hoppas vi på!
 
Den lilla trädgården på framsidan av huset, ja den är ungefär så stor som bilden visar. Vi har en lite större trädgård på baksidan men där är tyvärr inte sol förrän på kvällen, vilket iofs är bra det också för då slipper man jaga Jesper med solhatt och parasoll.
 
Jeppan-Peppan ♡
 
Linslusen
 
Livsnjutaren Yoshi
 
Lämnade Jesper ensam med sin pappa i fem minuter.. "Han skulle bara leka med vattnet en liten stund.."
Hmm ja men han behövde kanske inte gräva upp gräsmattan samtidigt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0