Hallå hallå från sjukstugan

En fullspäckad helg och sen några sjukdagar på det är förklaringen till att det varit så tyst här i bloggen. Jag fyllde år i fredags och det firade vi genom att Jesper fick mysa hos Mattias syster medan jag och Mattias åt middag på Mrs Brown och sen gick vi och såg Les Miserables på bio. En väldigt mysig kväll blev det, längesedan det bara va vi två ♡
 
Lördagen började med att Mattias körde och hämtade Teo som skulle sova hos oss och sen bestod dagen av städande och fixande för att på kvällen blev det kalas med våra familjer. Vi skulle bli 26st (närmsta familjen) men vi blev "bara" 14 och det är jag väldigt tacksam för! För trångt blev det, vet inte var jag skulle gjort av 26st!!
 
Bröderna underhåller sig själv i vår säng medan jag viker tvätt.
 

På söndagen lämnade vi Teo hos sin mamma vid lunch och sen blev det ett massa körande för att hinna med några olika ärenden. Först ett stopp på Nova för att lämna tillbaka en bok och äta lunch. Sen körde vi till Babyproffsen för att reklamera Jesper gåstol som han fick i julklapp. Men det visade sig att det inte va något fel på den, det va bara vi som gjorde fel.. Efter det körde vi till Hansa Baby för att testa en Bugaboo Cameleon och sen en tur till Barnaffären G-knapp för att testa lite fler vagnar. Vår vagn är stor och klumpig och det blir ofta att jag skippar att ta med vagnen bara för den är så tung att lasta i och ur bilen. Så tanken är att vi antingen bytar vagn till någon mindre (typ Cameleon?) eller köper en till som vi kan ha när vi ska iväg. Vi kollade på en Baby Jogger city mini 4W, den blir jätteliten ihopfälld men man kan inte ha barnen vänt imot sig, vilket vi gärna vill kunna ha. Så himla svårt att hitta en vagn som passar in på alla våra krav.
 
Sen måndag, tisdag och onsdag har vi varit väldigt förkylda så det har blivit mycket innemys och en hel del krypträning för Jesper.
 
Yoshi är bästa krypmotivationen ;)
 
Yoshi gillar att pussas!
Jag gillar inte att Yoshi slickar Jesper i ansiktet (och det vet Mattias), men nu när jag förde över bilder från systemkameran så hittade jag en hel del sådanna här bilder..
 
Verkar inte som att Yoshi hade så bra andedräkt ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ops, inte Mattias fel, det är jag som tagit de bilderna

2013-02-07 @ 16:47:37
Postat av: Faster

Saknar båda mina pågar! Snart dags för ny mysdag med Faster! Kanske sportlovet passar?

2013-02-07 @ 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0