Äntligen en bit på vägen

Nu har vi äntligen kommit en bit på vägen i Jesper och Teos rum. Mattias målade i helgen och igår skruvade vi ihop möbler. Det är inte klart! Men ni ska få tjuvkika lite iallafall.
 
 
En vägg är målad grön och de andra är vita. På den gröna väggen ska det sättas upp hyllor och sen ska det målas (Sara och Kristoffer ska måla) djungeldjur på väggen. Tror det kommer bli riktigt bra när det är klart!
 
Jag har gjort två tavlor i photoshop som ska hängas upp så fort jag har bestämt mig för var de ska hänga.
 

Ska fota mer när det är klart (eller mer klart iallafall). Och då ska jag fota med den vanliga kameran, det är inte lätt att fota med en systemkamera utan zoom-objektiv. Man får inte med så mycket på bilden..

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ser att björnen har intagit rummet.

2013-02-14 @ 10:28:12
Postat av: Faster

Wow! Underbart! Ni kommer få två lyckliga killar när det är färdigt!

2013-02-15 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0