1 advent och 1 december

Första december och första advent, idag har vi myst massor ❤ 

Vi började dagen med att Jesper öppnade första paketet i sin kalender. Jag och Mattias satt uppe till klockan tolv och fixade med kalendern. Trodde inte den skulle hinna bli klar, men det blev den 😄 

Jespers kalender, jag blev inte helt nöjd men den är personlig iallafall haha. Jag sa till Mattias att den får va värd all tid den tog eftersom han ändå kan ha den i flera år, Mattias svar: 
"Flera år?! Nästa år kommer du ha någon ny idé som du bara måååste göra" 
Hmm.. Vad menar han med det..?

Spännande med paket
Och världens sötaste morgonfrilla hihi

Kan ni se vad första paketet innehöll?

Även Mattias har fått en kalender

Och jag har också fått en 😍

Dagen har bjudit på mys i soffan, julmarknad, adventsfika hos min syster och köpemat till middag. En perfekt första advent!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har ju inte hängt upp din julkalender :D
Fast du har kanske inte kvar den ?

Svar: Har jag fått den? För den ligger inte i förrådet och jag vet att jag inte har kastat den
Annie

2013-12-02 @ 10:38:45
Postat av: Mamma

Då ligger den väl hemma hos oss då. Vet att det ligger några bland juldukarna men där rotar man ju bara en gång om året. Ska kolla senare.

2013-12-02 @ 13:27:47
Postat av: Amanda

Din kalender säger man ju inte nej till!;-)
Kram

Svar: Nä verkligen inte. Sambon ligger på plus nu ;)
Annie

2013-12-02 @ 14:20:22
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: Karin

Så mysigt!

2013-12-04 @ 11:23:50
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0