Frukost på Ilva

Jesper väckte mig klockan sju i söndags morse; men efter matning så va Mattias världens underbarste sambo och lät mig somna om medan han tog bebis och vovve och gick på långpromenad. Jag sov till halv elva (!!), när hände det senast?! Helt underbart var det.
 
Planen för dagen var att vi skulle fortsätta packa upp flyttlådor och försöka komma i ordning, men jag är så himla trött på lådor så jag ville bara ut från lägenheten och bort från alla lådor. Så vi packade in oss i bilen och körde till Ilva för lite inredningsinspiration och frukost på Espresso House.  En väldigt mysig start på dagen och så blev det en liten photoshot vid "frukostbordet".
 
Mina älsklingar
 
Jesper sitter och spanar ut över parkeringen
 
Jag och min lilla älskling ♡

Stora lilla killen blev fyra månader igår
 
Mysigt värre ;)
 
"Dumma pappa, sluta fota mig och ge mig en bit papper!"

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig ❤

Den där lilla extra sovstunden gör mycket :)

2012-10-09 @ 12:21:09
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0