Fika

Lyckades lura hit dem ;)

Hade sånt flyt idag! De skulle komma en stund efter tre. Så Jesper åt vid två, somnade och sov lite mer än en timme. Så när han vaknade vid tjugo över tre på ett strålande humör så hade jag städat hela bottenvåningen inkl. hela köket. Skurit upp lite exotiska frukter, tänt ljus och kaffebryggaren va laddad så det va bara till att trycka på knappen när jag såg bilen.

Medan vi väntade på dem så satt vi på golvet och sjöng sånger. Så kom de inte förrän lite i fyra, då hade mina sånger tröttat ut Jesper så han hade börjat bli gnällig igen ;) Men anledningen till att de va lite sena var att de hade stannat till i barnklädesaffären och köpt lite presenter till Jesper. Så himla snällt!

Vi har börjat med lite smakportioner till Jesper och han älskar att smaka på allt. Idag smakade han på melon, gillade det så mycket så att han höll kvar min mammas hand, och så fort hon drog bort melonen så skrek han. Lilla matvraket haha


Kommentarer
Postat av: Faster

Oj, vad söt han är! Börjar få bebisabstinens....

2012-10-24 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0