En runda till Emporia

Idag gjorde vi ett nytt försök på Emporia. Vi var där i lördags men då var där vansinnigt mycket folk så vi kom inte alls fram med barnvagnen, så då gav vi upp ganska fort. Men idag var det inte alls lika mycket folk så det blev en runda för att kolla vad som finns där och det blev stopp i några affärer. Två par byxor och en tjocktröja till Jesper ifrån Kappahl, shampoo till mig och magdroppar till Jesper från Apoteket; det va dagens inköp. Inte så mycket alltså, så jag och Sara ska dit igen på torsdag, det blev inte så mycket kollande i klädaffärerna idag eftersom vi hade Mattias och Kristoffer med oss..

Men trevligt var det ändå! Middag på Vapiano och efterrätt från Lilla glassfabriken. Var tyvärr inte så impad av Vapiano, de va ju sååå långsamma! Vi har varit på Vapiano både i Malmö och Stockholm innan och där va de supersnabba. Men gott var det iallafall.

Här är en bild från innan vi åkte in. Jag och Jesper busade i vår säng. Den bortskämda lilla plutten, byxorna är present ifrån moster/gudmor och pepparkakan fick han ju av din mormor när vi va på Vellingeblomman i söndags. Då kul att de tycker om honom så mycket och vill skämma bort honom.
Du är så älskad mitt lilla hjärta ♡


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Vi var ju också en snabbis på Emporia förra fredagen, men blev också en väldigt snabbis! nästa vecka ska jag ta mig en ordentlig titt därborta!!

2012-10-31 @ 10:21:37
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Gudmor

Superälskad liten plutt! <3

2012-11-01 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0