Äntligen

Idag har jag äntligen fått köpt en fleeceoverall till Jesper. Var på Polarn o. Pyret för två veckor sedan och kollade på overaller men det blev inte att jag köpte någon. Tycker det är så svårt med storlekarna, man vill ju gärna att en overall för 600kr ska hålla hela säsongen. Enligt tabellen så borde han ju ha en strl 68 för det är 4-6 månader, men strl 62 va ju alldeles för stor nu, när kommer då 68:an att passa? Så det fick bli en i strl 62. Köpte tossor och vantar också, så när han blir för lång så att det inte går att vika över händerna och fötterna längre så får vi använda vantarna och tossorna :)
 
 
Jag älskar verkligen Polarn o. Pyrets kläder. Gillar ju randigt och marinblått till mig själv, så då kan ju Jesper också få ha det :D
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Riktigt fin! Fannie älskar också randigt....

2012-10-04 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0