Snart är det jul

Har börjat fixa julklapparna nu. Har hittills köpt påslakan till Jesper (när han är ett halvår så ska Stokkesängen byggas ut och då blir det dags för större täcke) och en ny säng till Yoshi. Inte så spännande julklappar, men alla paket kan inte innehålla leksaker. De ska nog få några hårda paket också ;)
 
Fint bäddset Moln från Färg och form
 
Sött bäddset med Nalle Puh
Och en säng till Yoshi ifrån fatboy
 
När vi var på Emporia så var vi inne o Lexingtons affär, och eventuellt blir det ett bäddset till där ifrån. De kostar ju en del men de är så himla fina!
Förresten så skrev jag ju att jag skulle visa våra köp från Ilva; anledningen till att jag inte gjort det är att jag fortfarande inte kan bestämma mig för om vi ska behålla kuddarna eller inte. Vi köpte prydnadskuddar till soffan men de känns inte rätt. Den ena är för stor och den andra är fel färg, inte lätt att vara kräsen ;)
 
Nu ska jag fortsätta mysa. Yoshi och Jesper sover på en filt här bredvid mig, de ligger tätt intill varandra och de ser så gulligt ut. Men reser jag mig för att ta kameran så kommer de vakna båda två. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0