Gnällis

Usch Jesper har varit supergnällig i flera dagar nu. Han är inte gnällig exakt hela tiden, men när han väl är det så kan han bara börja skrika som en tok. Ett sorts skrik som han aldrig skrikigt förut, det är så det skär i öronen och jag känner mig så ledsen för ingenting jag gör hjälper. Kan det va tänder? Extremt magont? Idag sov han i 1h och 45min, sen va han vaken ungefär en timme innan han började skrika. Så det borde ju inte va att han är trött, hungrig kanske? Han kanske inte blir mätt. Men ibland när han skriker och jag försöker mata så vägrar han äta. Aaah jag blir tokig på det här!

Så dom han tuggar på sin mormor så tror man ju att det ska vara tänder på gång. Men det känns inget i hans munn..


Kommentarer
Postat av: Sara

så fint Jesper och Mormor matchar :P

2012-11-06 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0