Värmen

Klaga inte på solen. Klaga inte på värmen. Det får man höra hela tiden, och ja vi får väl vara glada att vi inte har regn, men 28 grader i skuggan är mer än vad jag klarar av just nu. Speciellt eftersom de enda paret gravidbyxor jag äger är ett par jeans. Eller ja, fram tills nu. Jag kom precis hem från en minishoppingrunda på Jägersro center. Jag var tvungen att köpa något som passar. Köpte ett par jeansshorts och en klänning, men jag känner mig inte riktigt nöjd ändå. Hade gärna haft något mer svalt plagg. Jaja, jag får väl helt enkelt låta bli att gå ut tills det har blivit kallare eller tills ungen är ute.

Som om inte värmen var nog så var bilen som en ugn. Det spelade ingen roll att jag hade kyla på för fullt, det blev aldrig svalt. Typiskt nu har den jäkla AC:n gått sönder tänkte jag och ringde Mattias för att berätta (beklaga mig), men nä, tydligen hade Mattias stängt av AC:n. VARFÖR FÅR MAN FÖR SIG ATT GÖRA NÅGOT SÅNT!?!


Nu i min ägo

Kommentarer
Postat av: ellenojag

hahaha ja fy fan va varmt det har varit idag!!! nej lite kyligare, tack!!

2012-05-22 @ 19:47:23
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0