Massor av presenter

Vi fick verkligen massor av presenter! Så nu blir det många bilder..

 

Av Mamma, Pappa, Ronja och Carl fick jag en "akutväska". En väska packad med det viktigaste ifall vi skulle behöva åka in till förlossningen snart. Allt tvättat och klart ;)

 

En massa kläder fick de plats med i den lilla väskan, 3 kortärmade bodys, 2 par strumpor, 2 mössor, en långärmad body med matchande shorts, två par byxor och en pyjamas. Dessutom var där några blöjor och en förpackning våtservetter. Så nu är vi redo för förlossning... eh nästan iallafall

 

Av min familj fick vi även en mysig badcape och den fina lilla buketten gjord av bodys och strumpor (som jag visade innan)

 

Av Mattias mamma fick vi ett mysigt fårskinn som vi kan ha i vagnen eller på golvet när bebisen ligger där. Får va försiktig med det om det ligger på golvet, tror att Yoshi kanske försöker lägga beslag på det..

 

Av Sara (syster) fick vi en cool tjocktröja

 

Mamma hade även stickat en mysig liten overall pch en jättesöt sjömanströja till plutten

 

Av min familj fick vi även en sparkdräkt som kommer förvandla vår bebis till en panda och en sparkdräkt som ser ut som finbyxor, skjorta, väst och fluga haha

 

Av Fanny (som jag känt i princip sen jag föddes) fick vi detta jättegulliga set. Vi fick även kräkhanddukar och dregglisar, perfekt!

 

Av Mattias syster fick vi en mysig filt med Laban på.

 

Tack så hemskt mycket för alla fina presenter och tack för den fina Babyshowern!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0