Paketet från jollyroom

Paketet som jag hämatde ut kom ifrån jollyroom.se. Jag beställde hem lite blandat som kan vara bra att ha.


En skötbädd, vi har inte plats med ett skötbord så vi får köra på en skötbädd ovanpå tvättmaskinen (vi har en bänk över så det blir inte direkt på tvättmaskinen)


Beställde hem ett flexi-belt så att jag kan ha mina vanliga jeans längre tid, beställde även en graviditetsgördel (sexigt!) och ett par gravidtights. Jag kommer bli vansinnigt het!


Jag köpte även en gravidpingla (bola), så här beskriver jollyroom den:
"Babylonia Bola Gravidsmycke är en berlock med en liten xylofon inuti på vilken en boll dansar runt och avger ett svagt vackert ljud vid rörelse. Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra det rogivande ljudet och efter födseln känner barnet igen ljudet."


När vi var och hämtade ut paketet så hämtade vi också ut den nya kameran. Så nu sitter Mattias och läser instruktionsboken, får se om vi kan testa den imorgon när Mattias tre syskonbarn kommer hit och ska sova över :)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

jag köpte en mössa till Ellen från eBBe kids när hon var liten, så mjuk och fin!

Vi har också "skötplatsen" ovan på tvättmaskinen, fast precis som ni med en bordsskiva över!

Ha en mysig helg!!! kram

2012-03-23 @ 21:07:19
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0