Nu vill man ju inte va tjock

Sitter och kollar runt på några webshopar, det kommer ju in massor av vårkläder nu och jag vill bara ha, ha och ha! Men det mesta kommer ju troligtvis inte passa till våren och sommaren eftersom magen kommer vara ganska stor då. Just nu så kan jag fortfarande ha mina vanliga kläder, men jeansen börjar bli tajta i midjan och vissa tröjor börjar bli lite korta. Jag har köpt ett par mammajeans, men det känns helkonstigt att ha dem på sig.

Jag hade verkligen behövt shoppinghjälp; för jag vill inte köpa en massa mammakläder som jag ska använda i några månader och sen aldrig kommer använda mer. Måste försöka hitta vanliga kläder som kan fungera som mammakläder.

Funderar på att köra in till Malmö för att kolla lite kläder till mig själv, det har ju bara blivit bebisshopping den senaste tiden. Dessa plagg fastnade jag för hos Zara, vill in och kolla på dem på riktigt.


Denna kavaj tycker jag är skitsnygg.
En kavaj passar ju dessutom ihop både med tjockismage och platt mage :D



Blev sugen på att pröva de här byxorna eftersom de har gummiband i midjan, då kanske man kan slippa mammabyxor haha.

Jag hittade även en massa fint till lilleman på Zaras hemsida, tänkte ju mest kolla kläder till mig själv i helgen. Men om man ändå är på Zara så kan man ju lika gärna kolla på barnkläderna också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0