Me & I

Hejsan svejsan,

Ikväll har jag varit på Me & I-party för första gången. Hade inte tänkt köpa något från början, men jag kunde ju såklart inte att låta bli när jag väl var där ;)

Detta gulliga set köpte jag till plutten

 

Jag blev lite förvånad över hur mycket kläder till vuxna de hade. Jag trodde att det skulle vara nästan bara barnkläder. Jag blev dock lite förvånad över att de inte hade några plagg alls för gravida.

 

Jaja, nu har jag varit på mitt första Me & I-party, nästa vecka blir det Zelected by house-party hos Mattias syster och sen ska jag har Tupperwareparty här hemma den 22:e april. Mycket party blir det!


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh vad glad jag blir att du har anmält dig <3

tycker det är lite konstiga regler i sverige.. hade varit bättre om man anmälde att man INTE ville donera, istället för att behöva anmäla att man VILL!!



Storkram

2012-03-29 @ 13:03:23
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Cissi

Hjälp vilken gullig outfit! älskar grodor på barngrejer av någon anledning!

2012-03-29 @ 19:20:05
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0