Måndag

Sitter i soffan och kollar på min mage, det är så himla kul! Ja vad är det för kul med det tänker ni, jo för tre dagar sedan så upptäckte jag att jag kan se sparka och rörelserna utanpå magen. Det har jag inte kunnat innan, och jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle kunna se ut så här. Känns fortfarande väldigt overkligt att det faktiskt bor någon inne i min mage. Jag menar, tänk på det.. Det bor en person inuti min mage. Knäppt!

Ja imorgon går vi in i vecka 28:a så det är nog dags att jag börjar vänja mig :)

Förutom att sitta och kolla på min mage så har jag även hunnit med att fika hemma hos Sara (syster), fick testa viktväktarkakor med bara 1 points i, det va spännande. Trevligt att fika och diskutera lite inredning. Passade även på att kolla lite i deras Mio-katalog och där hittade jag ett soffbord som eventuellt måste flytta in hos oss. Ska försöka dra med Mattias till Mio så att vi kan kolla på det :)


Ja det är ju vitt, stort, matchar matbordet och har plats för förvaring.
Alltså så gott som inflyttat redan ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tyckte det var overkligt precis hela graviditeten, och nu när hon är ute är det lika overkligt att det är jag som är mamma till det lilla underverket

2012-03-27 @ 20:10:50
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0