Lördag

Ja idag är det lördag, känns som att denna dagen har gått väldigt fort. Men en del har vi hunnit med iallafall...

Vi började dagen med frukost (så klart); både fil med flingor och stenugnsbakat surdegsbröd. Vi hade även köpt den nya drickan bifido blåbär som de gör reklam för på tv, men den va verkligen inte god. Smakade som blåbärssoppa utspädd med vatten, väldigt tunn och tråkig i smaken så den rekomenderar vi inte. Vanlig blåbärssoppa är mycket godare :)


Köp inte!
Efter frukosten så åkte jag in till Malmö för att göra ögonfransförlängning och Mattias och Yoshi åkte för att testa trummor med Mattias bror. Ögonfransförlängningen tog ca 3,5 h men det va verkligen värt det. Det är enorm skillnad. Jag ska fota och lägga ut en bild sen, nu har jag ju ingen före bild men ni fattar nog ändå!

När jag var färdig hos Linda som gjorde fransförlängningen så gick jag hem till Therese och fick en rundtur i hennes nya lägenhet, den är verkligen jättefin. Känns väldigt ljus och luftig, det gillar jag :)

Mötte sedan upp Mattias och det blev en runda på Zara och sedan 100-dagars middag på Casa Mia. Ja för idag är det ju exakt 100 dagar till pluttisen är beräknad :) Vi hann även med en runda på Hansa Baby och på Polarn och pyret. Jag testade mammabyxor på P.O.P för nu går det snart inte med mina vanliga jeans längre, men fasen vad svårt det är att hitta mammabyxor som sitter snyggt. Är det meningen att man ska känna sig tjock och ful när man är gravid?


De här byxorna på P.O.P var inte snygga!

Kommentarer
Postat av: Tipsaren

H&Ms mammajeans är snygga!

2012-03-17 @ 21:16:21
Postat av: ellenojag

Jag hittade INGA mammajeans förra gången, och har hitills inte hittat några nu heller!

2012-03-18 @ 21:43:43
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0