Besök på MVC

Idag har jag varit på MVC och tagit blodprov, vägt mig och liknande. Japp jag hade gått upp i vikt, magen hade växt och blodtrycket hade höjts. Så allt såg alltså bra ut :)

Vi fick även lite information om föräldrakursen som börjar på torsdag. Och vi fick veta att Mattias kusin ska gå i samma föräldragrupp som oss, extra roligt eftersom de inte har träffats på typ 10 år.


Nä nu ska jag gå och duka. Vi ska testa den rådjursgrytan med svarta vinbär och kantareller och vi gjorde när frysen stängde av sig. Ska bli spännande!


Sökte på gryta för att jag skulle ha nån bild att lägga in och då fick jag fram denna. Blev lite sugen på att skaffa en lila Le creuset-gryta. Vi har två stycken orangea men en till hade ju inte skadat..

Kommentarer
Postat av: ellenojag

HÄrligt att allt gick bra hos BM :)



ja flex-belt hade jag HELA graviditeten med Ellen, måste köpa ett nytt nu.. det andra är helt utslitet ;)

2012-03-20 @ 09:49:17
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0