Ordning och reda

Nu har det äntligen blivit lite ordning och reda i badrummet. Vi hade planerat att ha skötbordet ovanpå tvättmaskinen/torktummlaren, men det blev så himla rörigt och varje gång tvättmaskinen centrifugerar så far allting omkring. Så därför köpte vi ett skötbord istället. Förvisso blev det lite trångt inne i badrummet, men det får de vara värt :)
 
Rörigt och trångt ovanpå tvättmaskinen och torktummlaren
 
Nu är det ordning och reda :)
Nu fick vi ju plats med badbaljan längst ned också, vi har ju köpt en ihopfällbar badbalja. Jättesmidigt!
 

Idag lyxade jag till det med lite egentid. Ett välbehövligt besök hos frisören och sen en mini-shoppingrunda. Var på Babyringen för att kolla efter babysitter.. men de hade inga roliga. Annars tyckte jag att de hade väldigt mycket grejer. Köpte den fina skötbädden som ni ser på skötbordet. Den vi hade ovanpå tvättmaskinen är en sådan med små kulor i, typ sackosäck. Den ska vara ergonomisk, vilket självklart är jättebra men det är svårt att byta blöja på en sprallig liten bebis när han bara sjunker ner i en grop. 
 
Hade tänkt att jag skulle shoppa lite nya kläder till mig själv nu när jag kan ha vanliga kläder igen, men jag orkade inte längre än till Jägersro center haha. Det blev iallafall två amningsbh:ar och två amningslinnen på Lindex, välbehövligt! Och sen blev det lite kläder till Jesper från Kappahls Newbie (inte lika välbehövligt men jag kunde inte låta bli).
Avslutade med lite matshopping på Coop och sen körde jag hem för att laga middag och fredagsmysa med min lilla familj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0