Myskväll

Igår när jag sov middag så blev jag väckt av att Sara (syster) ringde och frågade om jag ville träffas och fika. Självklart ville jag det så det va bara till att skutta upp ur sängen (hur bra man nu skuttar när man är i vecka 38 och 15 kilo tyngre än man brukar vara...). Slängde ihop en rabarberpaj och sen blev det fika och en massa skitsnack.

Senare mot kvällen när Mattias kommit hem från jobb så körde vi och mötte upp Saras sambo på Ica och så blev det gemensam handling till middagen.


Äntligen middag på bordet (vid halv tio)


Det blev schnitzel med potatisgratäng, grönsallad och lite småtillbehör som vitlöksklyftor i chili, soltorkade tomater, bearnaisesås och någon inlagd ost.
Ingen sprit utan sprite blev det att dricka för min del.

Jättetrevlig kväll! Tycker om när det blir finmiddag så här spontant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0