Mysdag

Har precis kommit hem efter en långrunda med hund och barnvagn. Vi stannade och åt en sen lunch på cafeet Kaffe & sånt och där mötte vi en kvinna som va väääldigt intresserad av Yoshi. Hon pratade en massa både med oss och med Yoshi och vi fick massor av beröm för hur välskött han såg ut och hon var sååå imponerad över hur vi klarade både en hund och en bebis. Efter massa gulligull med Yoshi så sa hon plötsligt "Förlåt jag måste bara fråga en sak.. Går det bra att jag går bort till zoo-affären och köper något till hunden? Det tycker jag att han är värd". Jo men visst gör du det. Så Yoshi fick skivat torkat gristryne, och det älskade han (första gången han smakade det, inte ofta jag köper sånt äckligt hehe).
 
Glömde ju fota (som vanligt), men så här såg det ut när vi fikade på Kaffe & sånt i förra veckan. Han bara sov, och det gjorde han idag också.
 
En gammal, men fin, bild på Yoshi.
Länge sedan han fick va med i bloggen nu ju, men jo vi har honom kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0