Lilla hjärtat ♡

Fy vilken jobbig dag! Mitt lilla hjärta sov fram till ca 13, sen har han bara gnällt och skrikigt hela eftermiddagen och kvällen. mattias fick honom att somna för ungefär en halvtimme sedan. Vi har verkligen testat allt vi kunnat komma på; mat, blöja, vyssa, sjunga, mat, blöja.. Har gosat och burit hela dagen men ingen har verkat rätt. Eller jo.. han somnade en stund medans jag dammsugade, men jag kunde ju inte dammsuga hela eftermiddagen. Han va nämligen bara nöjd om jag dammsugade samtidigt som jag bar på honom, lite jobbigt! Hoppas verkligen det blir en bättre dag imorgon.
 
"Jag vill inte sova, jag vill bara sitta här hos dig mamma"
 
"Tvinga mig inte för då börjar jag gråta"
 
"Okej får jag ha nappen så är jag lugn en liten stund"
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Världens sötaste pluttis <3

2012-07-04 @ 07:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0