Lördagen

Idag blir det bara en snabb uppdatering av vad dagen har bjudit på. Orkar inte mer just nu för jag är trött och har megaont i höfterna (foglossning, kan det vara det?). Så nu var klagandet färdigt!

Dagen började med hundmys i sängen och sedan lite frukost. Sen slöade jag i soffan tills det var dags att göra sig iordning för att åka och kolla på genrepet inför melodifestivalen. Vi fick nämligen det i julklapp av Mattias mamma, så nästan hela familjen var och kollade på det. Trevligt trevligt :)

På genrepet gick Danny och Perelli vidare, men det blev tydligen inte samma resultat på kvällen. Konstigt ;P


(Bild från svt.se)

Efter melodifestivalen så åkte vi vidare på kalas hos Mattias bror (som inte va med och kollade på genrepet). Där blev det tårta och fruktsallad, vilket sedan ledde till middag och spel. Vi spelade ett spel som heter Ticket to ride, mycket roligt spel. Speciellt eftersom jag vann överlägset hehe.


(Bild från google.se)

Så det va vad dagen bjöd på. Nu är vi äntligen hemma i soffan, är så himla trött så vi får väl se om jag hinner in till sängen innan jag somnar. Mattias drack några drinkar när vi va hos hans bror så han somnar nog också fort haha. Ja och efetrsom han drack så fick jag köra hem, så jag fick testa på att köra den nya bilen. Vi har bytt min lilla Toyota Auris mot en Audi A4 kombi, vi måste ju få plats med barnvagnen i bagaget.

Sov nu så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0