Förlåt mig ty jag har syndat...

Ja jag har syndat. Jag som skulle försöka vara sparsam. Funkade inte alls efetrsom jag fick ett mail tidigare idag som sa att inreda.com har 20% på alla lagervaror. Kunde jag låta bli att shoppa? Nä jag kunde vistt inte det..


Första fyndet är kanske inte så jätteroligt, men praktiskt! Stöd som man sätter i stövlarna så att de står upprätta (inga brutna skaft på mina stövlar alltså!)


Ett bokstöd (eller prydnad om man nu vill det) som ser ut som en elefant. Jag har planerat ett djungeltema i pluttens rum (när han får ett) så då kommer detta passa in perfekt.


Köpte även ett 5-pack strumpor, helt enkelt för att de är fina och dessutom har han bara två par strumpor hittills.

Jag köpte även en present till någon som nyligen fyllt år, undrar vem det kan vara ;)

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Tack snälla, va kul att höra! och grattis till ditt första Odd MOlly, va blev det för något?? ha en mysig söndagkväll! kram kram

2012-02-26 @ 19:39:55
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Ah den är ju jätte fin den tröjan, enkel & snygg!



Ja lovely knit var ett av mina allra första köp, och jag använder dne lika mkt nu, 6 år senare! Ska slå till på den rosa i år :) när är det dags för din lille/lilla?

2012-02-26 @ 20:54:33
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0