En bebis ska komma

Ja jag får fortfarande frågan på Facebook. "Vadå? Ska ni ha barn? Eller vad är det du menar?" Med tanke på vad jag skrivit och de bilder jag lagt ut både på bloggen och på Facebook så trodde jag att det var självklart att JA, en bebis ska komma. Den 20 oktober 2011 plussade vi. Eller ja, det är ju lite mer modernt nu...

Gravid 1-2 veckor alltså

 

Redan den 28 oktober berättade vi för min familj. Anledningen till att vi berättade så tidigt var ju för att pappa fyllde 50 år och då skulle mamma bjuda hela familjen på oxfiléplanka. Jag tror att de hade misstänkt något när jag valde tråkig fläskfilé istället för oxfilé som alla de andra..

 

Den 15 november var vi på första ultraljudet, så här såg pluttisen ut då:

Inte mycket till bebis haha. Det är den gråa lilla bönan längst ner som är bebisen ;)

 

Ännu ett ultraljud gjorde vi den 3 februari. Då hade pluttisen växt till sig en del, och vi fick veta att det är en liten pojke som bökar omkring där inne :)

 

Nu är vi i vecka 22+2 dagar och han är beräknade att ploppa ut den 25 juni. Så nu vet ni, tydligare än så här kan det nog inte bli :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, känner mig aningen träffad...men nu när jag vet: Grattis! Är himla glad för er skull. Det känns som om det inte var längesen som vi hade killproblem, gungade och åt glass i Svedala...Jisses! Du kommer att bli en jättefin mamma. / Julia

2012-03-16 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0