Dumb ass

Hejsan svejsan,

Det blev en trevlig och rolig kväll här. Sara och Kristoffer kom hit så vi åt Carbonara och kladdkaka för att fira Saras födelsedag lite. Så nu fick hon presenten som jag beställde på inreda.com i förra veckan. Så här ser den ut:



Efter maten spelade vi spelet "Smart ass" som jag köpte när jag var i Ullared. Ett väldigt kul spel men jag tyckte det gick lite för snabbt att spela det. En spelomgång tog ca 30 min. Men det va roligt så jag rekomenderar det :)


Det är tack vare Fannie och Patrik som vi har börjat spela så mycket spel. Det är faktiskt väldigt kul att spela spel, väldigt socialt också :)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för sängen. Har varit trött hela dagen så det ska bli skönt att gå och lägga sig (fastän jag sov en timme mitt på dagen).

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0