Äntligen hemma

Har varit i Danmark hos en leverantör (Team Bertelsen) hela dagen och är dödstrött nu. Visst jag är bara i vecka 24 men det är ändå jobbigt att stå eller gå en hel dag. Men jag lovar, jag ska inte bara låta gnällig. Det har varit väldigt roligt också. Vi fick se hela deras stora lager och Per berättade om en massa produkter. Så förhoppningsvis så har jag lärt mig något nytt :)

Men nu är jag som sagt hemma, har varit och hämtat hem lillvovven också. Konstigt vad tomt det kändes igår kväll när vi skulle gå och lägga oss. Ingen liten Yoshi som värmde mina fötter.


Min lilla mysvovve


Yoshi har invigt babygymmet jag köpte när vi va på Gekås i Ullared (nej jag har inte det framme alltid, skulle bara visa Mattias hur det såg ut :P )

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh så ni ska också få en liten kille i juni, va mysigt!! beräknade nästan samtidigt ju!! :)

2012-02-29 @ 11:12:20
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0