Klick klick

De värsta fredagskvällarna är de då Mattias somnar på soffan, det blir så himla dyrt eftersom jag roar mig på diverse webshopar medans han sover ;)

Ikväll blev det HM:


Köpte denna Mama-tröjan i blå/vit förra helgen. Jag tycker jag har klarat mig bra med att använda mina vanliga kläder. Det va inte förrän jag köpte denna tröjan på 99kr som jag upptäckte hur bra mama-kläder faktiskt är. Den kasar ju aldrig upp!


Ännu ett mama-plagg. Denna tänkte jag nog bo i den sista tiden om juni blir en varm månad.


Denna vita kjolen, kanske mest tänkt till slutet på sommaren (alltså efter att lillen pluppat ut).


Ballerinaskorna till Ronjas student, 99kr för ett par ballerinaskor är lagom tycker jag.


Tröja som passar både med tjock mage och vanlig mage :)


Tänkte att jag kunde ha denna i håret någon gång i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0