Bak- och pysselsugen

Jag sitter och kollar igenom lite gamla inlägg samtidigt som jag letar roliga bakrecept på internet. Jag har blivit så himla sugen på att baka och pyssla. Kollar på bilder ifrån Fannys Babyshower förra året (kan knappt fatta att Olivia fyller 1år om en månad) och jag blir sugen både på att baka riktiga kakor och att baka en blöjtårta ;)

Blöjtårtan jag gjorde till Fannys Babyshower

 

Den vanliga tårtan som jag och Mattias gjorde.

En chokladtårta med oreo-fyllning och chokladtryffel utanpå.

 

Och lite cupcakes och cake pops

 

Himla synd att det inte är någon jag känner som är gravid, det hade varit kul att fixa en Babyshower. Jag får väl se till och fixa ett riktigt kak-kalas till Mattias födelsedag istället :)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Vi kan baka vegan-kakor till valborg om inte annat :)

2012-04-07 @ 23:49:10
URL: http://mattias.bomelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0