Mysiga söndag

Yes idag vaknade jag helt utvilad. Jag gick och la mig halv nio igår och gick upp kl elva idag. Som sagt, utvilad!

Idag har vi ju inte hunnit göra så jättemycket eftersom vi sov så länge. Men vi har iallafall hunnit äta en lååång sconesfrukost, fikat hos Joakim och Louise och ätit en jättegod middag. Hemma hos Joakim och Louise fick Yoshi busa och springa runt med deras hundar så nu har han bara sovit hela kvällen. Lagom jobbigt för oss hehe.

När vi kom hem så planerade Mattias ihop kvällens middag och stack sedan och handlade medan jag städade. Och till middag blev det tournedos med purjolök- och cheddarpotatismos och portvinsås. Mums! Till efterrätt blev det saffranspannacotta medan vi kollade på filmen "Friends with benefits", jättegod efterrätt och en ganska bra film. En perfekt mysdag alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0