Sovrumsinspiration

Fastän det är nästan fem månader sedan vi flyttade in i vår nuvarande lägenhet så har vi fortfarande inte kommit helt i ordning. Det finns massor som jag vi byta ut och lägga till. Men tyvärr så känns det inte jättelönt att fixa förmycket med lägenheten eftersom vi står i kö för att byta lägenhet igen. En tvåa är alldeles för litet, vi behöver ett arbetsrum!

 

Men här kommer ett litet kollage över vilket tema jag vill ha på vårt sovrum. Nästan hela lägenheten går i vitt och stilrent, men i sovrummet vill jag ha en mer romantisk stil.

Jag vill inreda nu!

 

Men jag får nog vänta lite, iallafall tills vi är hemma från Jämtland :)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Underbar säng :)

2011-03-24 @ 15:23:06
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0