Jämtland 2009

God morgon påer. Jag ligger här och slösurfar lite i sängen. Ligger också och kollar på lite gamla bilder. Tänkte visa er en bild från när jag och Mattias var uppe i stugan i Jämtland för första gången tillsammans.

Bilden är tagen 1/1-2009, då hade vi varit tillsammans ungefär 4,5 månader.

 

Vi ser ungefär likadana ut nu haha.

Nu ska jag gå ner och fixa lite frukost. Hoppas ni får en bra dag, jag ska försöka utnyttja dagen till max. Det är ju sista dagen här i Jämtland. Imorgon kör vi den långa vägen hem, med ett litet stopp på vägen. Vi ska hälsa på några vänner i Jönköping. Ska bli kul för det är ca 1 år sedan vi flyttade där ifrån och vi har inte träffat dem sedan dess.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0