Välkommen vecka 22

Idag går vi in i vecka 22, känns verkligen som att tiden springer iväg! Och speciellt helgerna.. Vi startade helgen med att Mattias och Jesper gick på inskolning och jag låg hemma på soffan med foglossning, kul! Hade känt mig lite orolig för att jag bara känt sparkar från den ena bebisen så jag ringde min barnmorska och underbar som hon är så fixade hon såklart en tid till mig en timme senare. Så jag körde dit för att lyssna på bebisarnas hjärtan, väl där så hittar hon inte den enas hjärta.. Som tur är så har de ultraljudsmaskin på mödravårdscentralen så det blev ultraljud direkt och allt såg bra ut :)

Lördagen och söndagen flög förbi med en massa trädgårdshäng och ett stort tvåårskalas för alla små tvååringar i vår föräldragrupp. Mysigt och så himla kul att vi har fortsatt träffas i två år nu.


Mysfrukost är obligatorisk på helgen. Och såklart så ska alla få en egen islatte.. ;)

Igår hade jag och Jesper hemmamys, vi klarade inte mer än 3 dagar av inskolning innan vi blev jätteförkylda båda två. Han är feberfri och antagligen dagisokej men jag tyckte han kunde vara hemma och snora istället för att va på förskolan. 

Eftersom jag hade tid hos barnmorskan idag så skulle Mattias ta dagens inskolning men såklart klyddade det tills sig med hans jobb så han kunde inte vara ledig. Så Jesper fick busa med min syster medan jag gick på rutinkollen. Allt såg bra ut förutom blodvärdet, så nu får jag börja med niferex. Och när vi skulle lyssna på bebisarnas hjärtan så hittade hon inte någon av dem.. Så det fick bli ultraljud idag igen. Detta va vårt sjunde ultraljud, men det gör inte mig något ;)

Så här ser dagsformen ut.. Ingen beach 2014 här inte haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0