En liten höstlängtan

Självklart längtar vi tills hösten eftersom det är då småknattarna ska födas, men jag längtar även till hösten eftersom höstmodet är, enligt mig, det roligaste. På bebisavdelningen gör det ingen direkt skillnad men till Jesper börjar det komma in mycket fint och (!!) till hösten kommer jag kunna börja använda vanliga kläder igen. Ser verkligen fram emot det!
 
 
Va inne på HMs hemsida och kunde inte låta bli att klicka lite..
Denna tuffa västen ska Jesper rocka hösten i, men självklart får det gärna vara varmt ett tag till ;)
 
 
Även denna tröjan är på väg hem till Jesper, jag har fastnat för vinrött, så snygg färg!
 
 Jag är inte så mycket för vanliga skjortor, men skjortor med denna typen av krage älskar jag.
MEN! Den va slut i Jespers storlek, så om faster eller mormor råkar gå förbi den på något HM så får ni gärna köpa med den till Jesper ;) Jag får ju knappt lämna soffan så det blir inte mer än internetshopping här..
 
 
Någon form av duffel vill jag gärna ha i Jespers höstgarderob också, men med en jacka som kom idag, en väst på väg hem och även en vinteroverall på väg hem så säger nog Mattias stopp! Han tycker man kan vänta med ytterkläder tills den dag man ska ha dem på sig.. Ska förresten se ifall jag kan få Jesper att mannekänga den nya jackan imorgon så att jag kan visa den här.

Kommentarer
Postat av: Faster

Eftersom Fannie också hittat lite på HM är risken stor att det blir en tur dit i veckan ;-)

Svar: Låter bra ;)
Annie

2014-08-17 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0