Babyshower för Michaelas lilla pojke ♡

Igår överraskade vi Michaela med en babyshower, eller ja försökte överraska iallafall.. Hon misstänkte något eftersom hennes man städade väldigt mycket på morgonen och sen tvingade runt henne i massa affärer fastän hon va trött och sa att hon ville hem, och när de skulle parkera bilen hemma så körde de förbi flera bilar hon kände igen. Liten miss av oss där haha.

Men även om hon inte blev överraskad så verkade hon bli glad iallafall, och det är ju huvudsaken! 


Jag och magen redo för att åka på babyshower. Älskar odd mollys canna cardigan, ett av få plagg jag fortfarande känner mig fin i.


Jag byggde ihop en blöjtårta i present, tur att Mattias och Jesper somnat på soffan så jag fick pyssla i fred. Det tog lite tid att rulla blöjor.. Men kul va det!
Rullade även ihop en body och ett par byxor som fick följa med i tårtan och dekorerade med ett par små skor och en skallra. 


Några av presenterna 





Blivande tvåbarnsmamman 

Ska försöka komma ihåg att lägga in bilder från kameran sen så att jag kan visa bilder från den fina babyshowern jag blev överraskad med förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0